2020-09-25 Flis

Kvällsaktivitet, fortsätta att röja efter trädfällningen. Vi flisar ner alla grenar som vi sedan återvinner till skogen. Vi har ju lite ihåligheter som vi fyller upp, någon gång i framtiden blir det ju jord.

Stammarna skall M säga virke av och bygga något bord eller kanske en bänk. Min lista på önskemål är lång. Har redan ritat bänken jag vill ha.. även ett bord till altanen står på önskelistan. Idag kom jag på att han kan tillverka en bom åt barnbarnen, som dom kan öva balans på.. kanske hjula i framtiden. Mormor kan lära ut.  Det verkade han nappa på. Blir antagligen en Bom till barnbarnen, före min bänk. Jaja. Är bara glad att vi får undan allt ris.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0