2020-11-19 Skepparholmens fönsterputs

Vi har 26 fönster,, några på hög höjd, på taket, plus vanliga fönster. 1200kr efter Rutavdrag. Jag kunde jobba medan dom putsade.. perfekt. Jag och mannen min fixar oftast allt från att bygga till att städa, men nu med besök av liten familj som inneboende kan man inte slå knut på sig själv. Barnbarnen blir stora, vill ta vara på varje minut om kvällarna efter jobbet. Lika bra att ta hjälp av proffs.
Företaget Skepparholmens Fönsterputs Använder sig av renat vatten vid tvätt av fönster utomhus... inomhus av miljömärkta.. häftigt att dom bara spolade av fönstrens utomhus, inte ett märke, dropparna bara torkade utan att ge märken.  Swich så va allt klart på 1 timme och 20 minuter. 

Blir till att anlita igen. Proffsiga, supertrevliga. Som sagt är ju lite petig på vem jag släpper in i mitt hus... Dessa supertrevlig är mer än välkomna nästa år.

https://www.skepparholmenfonsterputs.se/#

(null)


(null)

(null)

(null)
Företaget renade vattnet i bilen.
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0