2020-10-29 RunnmaröLanthandel

Vi blir något längre härute ute på landet. Maten börjar ta slut. Inte riktigt vår grej att fiska, Eftersom vi inte har båten in sjön,, funderade vi på att ta waxholmsbåten till Sandhamn.. men tänk om vi inte kommer tillbaka för att annat folk som besöker Sandhamn fått för sig att turista... Grannen tipsade om RunmaröLanthandel som har näthandel, leverans till vår Waxholmsbrygga.

Mäkta imponerad av deras hemsida. Blev aldrig utloggad, hade hur lång tid som helst på mig. Inte som Mathem, där man har 45 minuter på sig att handla. Sen blir man utkastad. Vist borde man klara sig på det. Inte jag. Tog mig en timme att få ihop listan, ingen stress, kunde i lugn och ro gå igenom.
Ingen frakt om man handlar över 500kr. Hur bra som helst. Dessutom hade dom allt. Citron och ingefärshot hade dom inte. Men å andra sidan hade dom både ingefära, honung och citrin, bara till att tillverka shoten själv.
Runmarö ringe även för att kolla om jag verkligen skulle ha 3kg tomater. Nä jag skulle ha 3st. Behöver nog läsa bättre nästa gång.  Super bra att dom ringde. Vilken service. Deras sida va jätte tydlig. Paprika hade jag skrivit 1. Blev 1 kg.. nu har vi 8st paprikor.. haha.
(null)


(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0