2020-05-25 Stockholms Truppen

Dags för lite rensning i vårt gamla sovrum som blir kontor nummer 2. Hua 12 år gamla saker kan man hitta under sängen. Kanske äldre saker man inte ville stänga för 12 år sedan...

Hittade två tröjor. Stockholms truppen 1984 och Värmdö Gymnasterna som jag startade 1989. Då inget jag tänkte på. Men idag lite stolt om man nu får lov att säga. Jag startade första gymnastik föreningen på Värmdö 1989 ... men det är ett minne blått.. många roliga minnen. Tänk den första gruppen jag hade. Dessa tjejer födda 1978-1984 är vuxna över 40 idag. Va hände. Med andra ord är jag betydligt äldre...

Andra satsade på egna företag, jag på att jobba idiellt där alla fick möjligheten till träning.

(null)


(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0