2020-05-31 Måla

Dags för sovrum två att få sig en lite uppfräschning. Va sägs om rosa... vi är inte helt överens här hemma om den saken. Men jag brukar få som jag vill, hehe..

Medan M rörde upp mot lillstugan, rensade jag dotterns rum på landet.
Va hittade vi där. Lillskrutts glasögon va helt borta.. dom låg så snyggt i min gamla ask jag gjorde som liten, förvarade hårsnoddar, sen tog dottern över och nu barnbarnet.




(null)

(null)
Sängen utflyttad tillfälligt till vardagsrummet.. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

När vi kom hem och landade med båten fick vi hälsa på Smilla, som växer så det knakar. 
(null)

(null)

(null)
Dags att åka hem 🏠 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0