2020-07-13 Panel

Oj vilken paneldjungel. Jag vet precis vad jag vill ha. Inte alltid det är det bästa  alternativet. Ibland för jag kompromissa. Blir enkellfas.. bara jag får galvade stuprör.. ett senare bekymmer..

Allt skall dessutom ut till ön... såklart man har en båt som klarar allt. Nu vet vi att panel till lillstugan får plats i båten.. tror aldrig vi kommer byta vår kära fina Ockelbo DC 21’a

(null)

(null)
Min favorit
(null)
M’s favorit, antagligen den som är bäst.. om jag får välja stuprör, kan jag kompromissa.. haha.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0