2020-07-11 Baby Shower

Vilka vänner Vår fina dotter har som styrt upp en Baby shower för bebis nummmer två, mitt i brinnande sommaren och Corona. En liten med dom närmsta, bara vi två föräldrar som va äldst... dotterns jobbarkompis trodde jag va  en kompis, hon va snäll hon.. bad henne ta på sig glasögonen och komma närmre, så ser jag nog inte så ung ut. Men såklart allt är relativt . Är ju inte så mycket över 50, närmre 50 än 54..

Jag fixade Corona anpassad sallad. Köpte rosa och blåa burkar på Coop. 3st för 30kr. Fyllde med sallad. Köpte fördiga såser på Coop 5kr st..  

(null)
Värden till vänster. Så fint fixat hemma hos sina föräldrar. Vilket hus. Drömhuset. Tänk att dom känt varandra sedan dom va 10 år❤️. 
(null)
Röd lins pasta.. skulle vara glutenfri sallad.
(null)

(null)
Corona anpassat fruktfat
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Flicka eller Pojke. Jag tror det blir en Pojke. Viktigast är att hen mår bra och är frisk. Oavsett så är bebisen efterlängtad av alla.
(null)
Rosa prinsesstårta med blåa ballonger och blåbärs fyllning.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0