2020-07-04 Pax Calima med Bluetooth

Frystoa is all ära, är man många i hushållet hinner det inte frysa. Äntligen en Pax Calima fläkt installerad av mannen min.. tyvärr gammalt hus, blir utanpåliggande eldragning. 
Proffesionellt gjort ändå.

Dessutom har denna smarta fläkt Bluetooth..  fläkten startar när man tänder lampan. Om frun i huset råkar glömma, då kan mannen starta fläkten med en App,, mycke bra tycker han, eftersom det tydligen alltid är jag  som glömmer, men vi hade ju inte någon fläkt innan, vad är det jag glömt 🤔 hmmm 🧐.

I vilket fall, fungerar fläkten utmärkt... man kan dessutom gasa på fläkten med appen.. vilket såklart mannen min är snabb med. Gäller att vara förberedd.



(null)



(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0