2019-09-24 Rullgardin

Kanske inte ett tyg jag skulle valt idag.. men man tar vad man har på landet ibland.

Hittade ett gammalt tyg sen 9 år tillbaka. Passar ihop med färgerna i rummet. 
(null)

(null)
Den gamla rullgardinen. Som min syster tryckt och sytt upp. Alltid varit min favorit. På bild ser den inte trasig ut. Men både pinnen och tyget var hade gjort sitt.
(null)
Va gör man när man inte har tapetserartejp, blev målartejp... fungerar det också
(null)

(null)

(null)

(null)
Nu skall jag beställa en sänghimmel. Vit blir det... vi behöver också beställa radiatorer.. blir tre st, iår. Alla radiatorer i sovrummen, badrummet och hallen har givit upp. Nästa år planerar vi att installera en luftvärmepump. Förhoppningsvis mår huset bättre av att ha lite värme på under hela året. Hittills har vi bara haft värme på i förrådet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0