2019-10-25 Braskamin DonBar

Bara att konstatera att min man känner mig ganska väl:) mer än jag känner mig själv.. Ärligt så viste jag nog hur det skulle gå.
 
Någon gång tänkte vi köpa en enkel braskamin till landet. Min man har lagt det åt sidan då han vet att det kommer kosta minst 100 tusen. Nä säger jag.. har hittat några för en 20 tusen. Oj sa han.. de vavärst. Då är det en annan sak.
 
Helt plötsligt hittar jag en så himla fin braskamin från DonBar, som jag bara vill ha.. Jag varken röker eller dricker,, så varför kan jag inte lägga mina ick prosecco pengar på en DonBar.. Bara att börja spara 😍
 
Braskaminen på landet har eldningsförbud. Såklart tråkigt nu när det är höst och vill elda när vi kommer ut. Allt går att göra något åt. M vill att vi tar bort braskaminen och sätter in en annan på ett annat ställe. För att lättare kunna få in en större soffa. Inte så många som kan mysa i soffan samtidigt. Max två personer. 
 
Min drömbraskamin från DonBar.. Förutom den jag redan har i huset hemma... den är så fin.. Som ett konstsmycke. Vi la alla eventuella tavel pengar på en braskamin istället för en massa tavlor.
Kanske man kan göra på landet också😇 hehe..
 
 
Hel ok med denna också.. ibland får man kompromissa, annars vet jag att det aldrig blir någon braskamin på landet.. haha.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0