2019-06-10 Vad är oddsen

Larmet gick hemma. Där står budet som skall leverera cykelkärran vi beställt från Årebarnvagnar. Jag som ville ha kärran... synd att de inte ringde innan.... ringde själv budfirman som lovade att komma tillbaka nästa dag samma tid. 
När jag åker över till Forum för ett ärende. Vem möter jag i rulltrappan! Samma Karl som ringde på dörren. Vad är oddsen. Jag stoppade honom och frågade om han försökt leverera till vår adress, han såg något förvånad ut. Men helt rätt. Vi möttes sedan upp vid Mc Donald, jag fick min kärra. Slapp vara hemma dagen efter. Hur bra som helst.

Nu är det bara lillskrutt som skall tycka om att åka efter cykeln. Får plats med mycke leksaker... 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0