2019-06-17 kvällsmiddag

Middagen serverades i sängen kl 23:30! Kände mig lite vissen, så jag skippade frukost , lunch och middagen, inge att rekommendera. Blev sen akut hungrig sent på kvällen, tomt kylskåp. Mannen min åkte till MC Donald. Jag gillar ju inte ost, äter inte kött. Kvar blir denna eländiga fiskburgare som mer liknar en torr fiskpinne med lite remouladsås.. givetvis beställde M i vanlig ordning utan ost.... men nog hade de lyckats igen att ta bort såsen men lämnat osten. Blev pomfrittes till middag.. tur det finns en morgondag. Bara somna om. Man kan inte klaga på den fina dukningen. Rosa brickan gjorde susen.
(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0