2019-06-14 Liten på besök

Blev tidig hemgång för mig. Lillskrutt skulle sova över så dottern vår få bli frisk. Mitt i natten fick M rycka ut för att åka till SÖS med dottern som fått en allergiskteaktion, stackarn. Med lite medicin gick de över fort. Sen sov alla hos oss hela helgen. Myyyys. Men nu är mormor och morfar helt slut
(null)
Vid åttatiden kunde inte lillskrutt sova. Blev en Springtur med nya vrålåket innan läggdags. M måste fixa cykeln.. nästa gång blir det en tur med cykeln. Nu finns inga hinder till motion när lillskrutt är på besök.
(null)
Lillskrutt hittade en klocka hon bar tills hon somnade... mimmis klocka som hon säger... betyder min klocka.
(null)
Lillskrutt fullkomligt älskade den nya vagnen från Thule. Vi hade med oss lite leksaker. Hon kunde gå ur och i helt själv. Lekte kurragömma. Mycke man kan göra med vagnen. I vinter blir det skidåkning med ett skidset vi köpt, om vi får låna lillskrutt. Blir det långtur, kan vi ha packning i den👍. Man kan ha annat än barn i den... kanske mannen min får dra mig. Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0