2019-06-04 Hämtning

Inte min dag idag. Köpte färg på Byggole innan jag hämtade lillskrutt på förskolan. Inte det bästa bör det var 45 grader i solen! 
Sen handlade vi lite mellis. När jag stoppade in varorna i bagaget såg färgburken ut att vara intakt. Vi fastnade bakom en lastbil som lastade ut varor...  efter tio minuter gick jag ut och sa till chauffören att flytta bilen omedelbart, jag har barn i bilen. Dessutom 45 grader i solen... Påväg hem passerade vi tre kraftiga gupp pga vägbygge. Antagligen exploderade locket i ett av guppen.. 

Färg i hela bilen. Tur jag hade vagn och matkassar som stopppade burken från att rulla. Grannfrun kom och hjälpte. 

Inte bara färg i bilen att ta hand om. Lillskrutt...  vad hade jag gjort utan Greta Gris och mormor glass! Sen va mormor helt slut.
Är ju bara saker... ingen som skadade sig...
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Hjälpreda i trädgården
(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0