2018-06-15 övernattande

Alltid lika mysigt när vi får besök. Även om denna gång handlade om att Dottern blev dålig och behövde hjälp att komma till Sjukhus. 
För att dottern skulle få sova ut. Tog vi en promenad med lillskrutt. Hua vad varmt och nya härliga dunbolster som flög runt i luften... here we go again... 
(null)
Alltså, denna lilla tjej är inte så liten längre. Hon kan de mesta och helt orädd. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Dagens lunch
(null)

(null)

(null)

(null)
Mamma och pappa glömde klänning. Tänk att min och min systers gamla klänning fungerar än.. även bår dotter använde den några somrar... spar inte mycket. Men vissa klänningar av mer affektionsvärde har jag sparat.
(null)

(null)
Fina dottern är uppklädd. En riktig Hollywoodfru. Skall på sommarfest till våra grannar. 
(null)

(null)

(null)
Vi fick också besök av goda vänner, som behövde vårt sällskap, när deras barn hade examensparty, några gator bort. Min vännina är barnens favorit. Mommo å Foffa va inte alls intressanta. Haha. Även vår dotter hade K som favorit när hon va liten... Har känt henne sen vi gick i årskurs fyra i grundskolan. (null)

(null)

(null)
Nu får nog mormor köpa en stor studsmatta.. som tjejen hoppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0