2019-07-14 HaröLivs

Försökte beställa mat från Mathem idag. Enligt hemsidan är det utkörning till vår brygga under sommaren.. först när jag skapade konto sa den att inga leveranser görs dit jag bor! Men man skulle ange skärgården och koordinaterna... sen hängde sig hela sidan  när jag skulle checka ut.  Sen va det försent för leverans.  Blev en sväng till HaröLivs istället. Ändå rätt mysigt , blir den middag som det blir, helt enkelt den mat som finns i affären. 

M va glad, hör kan man lägga till med båten på ett enelt sätt. Dessutom köpte han en Ingarö Öl. Livet är på topp.

Skulle köpa sirap för att baka bröd. Fanns ingen sirap i butiken. När jag frågade hade de sirap i sitt kök... den fick jag gratis. Snacka om service och godhet. Klart jag ville betala. Men det fick jag inte🌸.
(null)

(null)

(null)

(null)
Duktiga vi är.. lämnar flaskor till återvinning.
(null)

(null)

(null)

(null)
Här bodde min Morfar när han levde. Mina kusiner har sitt ställe här. Så mysigt och rogivande i detta sund.
(null)

(null)
HaröLivs har Yoga tre dar i veckan. Ett gym...
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0