2019-02-21 Biblioteket

Städade en boklåda från förrådet, böcker från när  jag och M var små, Även mina föräldrars böcker😳,  två böcker som inte var återlämnade sen 1982, ojoj,,, bäst att återlämna snarast. Jag var 14år. Eller min syste som lånat. Svårt att säga, eftersom den låg bland våra föräldrara böcker.. blir det föräldrarnas ansvar🤔.. jaja, ärlig som jag är, så blir det till att lämna tillbaka.

Vill mina föräldrar ha tillbaka sina böcker tro, annars lämnar jag in till myrorna... Faktablcker tas inte emot, de för man slänga på tippen. Med andra ord, inte värt att köpa fakta böcker.. blir till att låna framöver.

(null)

 
(null)
Återlämnat till M’ syster.. lite roligt.. vet inte hur vi fått alla böcker..

(null)

(null)

(null)

 

(null)

(null)
Tänk att ambulansen fick telefon 1991.. skulle de fråga någon född i slutet på 90 talet så skulle se se lite frågande ut😉
(null)
Så gick det till i Hemmesta på 90 talet
(null)

(null)
Kräftskiva 1990
(null)

(null)

(null)

(null)
De va ordning på pappa..
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)


(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0