2019-08-29 Ikea

Tanken var att vi skulle köpt en säng till landet. Men kom hem tomhänta.

Vi viste precis vilken Säng och bäddmadrass vi ville ha. Kruxet va att man behövde tillkalla personal för själva sängen.. vilket slutade med att varuhuset både stängde och jag ledsnade.
Säkert jättebra säljare om man inte viste vad man va ute efter. Nu fick dom inte sålt något.
Säljaren började med. Vart skall ni ha sängen ? På landet. Vem skall sova i sängen? Inte vet vi. Om de väger lika mycket som ni då rekommenderar jag inte denna medelhårda säng, en som är lika liten som mig eller ett barn kan sova i den!!!! Stop. Säger man så. Vi skulle ha en hård säng tyckte hon. Sen
Frågade hon om vi va ute på landet på vintern. Nej, sa vi. Svaret va att vi inte kunde ha bäddmadrassen, för den alstrar värme. Vi skulle ha en latex... vi ville ju ha den andra som inte innehöll latex. Tillslut ledsnade jag, samt att Ikea stängde. Blev Ingen säng. Blir en från Mio istället.

(null)

(null)
Dagens träningspass
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0