2019-08-08 Döstädning

Jag fortsätter med min döstädning av vårt förråd. Garaget måste vi också ta tag i någon gång.... har hållt på i fem år. De minskar för varje gång. Köper jag något nytt,, då åker de gamla på loppis eller spock. Någon annnan får glädje av våra saker. Snart kanske jag kan flytta ut mitt gym i förrådet istället för inne i huset.. 

Idag körde vi även över fem kartonger leksaker till finaste dottern att gå igenom. Om hon vill spara något eller sälja på loppis.

(null)
Dotterns gamla permobil i porslin. Kan man ju inte göra sig av med🤔. Ni förstår hur svårt det kan vara... tur dottern får bestämma.
Tror inte den går att sälja mer än till prydnad. Idag skall allt vara så säkert för våra barn, att jag tror denna kategori faller under ramarna för säkerhet.. vilket såklart är bra. 
(null)
Denna har jag tillverkat på tekniken i grundskolan. Riktigt stolt om man nu får säga så!!! 
(null)
I slutet av 80 talet och under nittiotalet var jag grundare av Värmdö Gymnasterna.. hittade första utkastet av medlemskortet . 
(null)
Dotterns lilla hand frpn 1994. Går ju heller inte att slänga..
(null)
En ask full ned busfrön.. den säljer vi eller sp får dottern ta över..
(null)
Hittade mycke gamla leksaker i kartongerna...
(null)
Denna lilla säng tillverkade bår dotter helt själv när hon var liten. Lillskrutt viste precis vad man skulle ha den till, sprang och hämtade sina figurer.
(null)

(null)
Dottern hade köpt en begagnad rutschkana som va uppskattad
(null)

(null)
Vår dotters famla dockor..
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0