2018-06-18 Femtioett

Tänk att jag glömde gratulera min egen man på hans födelsedag. Han fick påminna mig. Inte likt mig. Men, men, är förlåten. Han var nog mest förvånad. 
På kvällen kom hans mor, far och syster samt systers ena barn med man. Barn och barn. Såklart barn och barnbarn med man. Våra barn är ju 26😲, va hände! Vilket innebär att vi är lika mycket äldre...

Alltså vår dotter har det bra. Vi vet att hon får bra mat varje dag. Bättre än vad hon fått under hela sin uppväxt stackarn, två föräldrar som inte äter allt. Vår dotter hon äter all typ av mat. Ingen påvekan från oss. Hennes man kan laga mat. Han fixade grytan till middagen. Den var uppskattad. En riktig klippa.
(null)

(null)

(null)
Jag hade förberett småkakor och en marängtårta. En liten tårta till lillskrutt som varken tål ägg eller mjölkprotein. Småkakorna också helt mjölkfria. 
(null)

(null)
Lillskrutts tårta. Hon är inte så förtjust i sötsaker. Hon är en riktig frukttjej. Hallonen försvann i ett nafs.
(null)
Sojagrädde 
(null)

(null)
Blåbärskakor helt mjölk och äggfria. Recept kommer en annan dag.
(null)

(null)

(null)

(null)
Toscakaka med persika

(null)

(null)
Lillskrutt hade så kul med utnämnd moster. 
(null)
Snart fika
(null)
Ms favoritgodis.
(null)
Va kan det vara. Ett metspö!   Nääää. En fågelskrämma till båten... om mor och far godkänner en flygande fågel vid bryggan😉 mer jobb till M, stackarn... 
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0