2018-06-09 Vilken dag

Nästan för bra för att vara sant. Vädret fortsätter att leverera. M körde Enduro med gudsonen. 
Jag målade finaste dotterns utemöbler som hon hade när hon var liten... gissa färg☺️. Bilder kommer när det är klart. Skall måla en gång till.
De var inte vackra efter att ha förvarats i lekstugan i över 16 år😳. Oj vad tiden går. Tiden har verkligen stått still i lekstugan. 
Även lekstugan skulle behöva en makeover, som allt annat som blir gammalt.
Annars slöade jag i paviljongen och kollade serier på paddan. Sen var det dags att hämta finaste dottern och barnbarnet vid bryggan. De hade varit på Lidingö hos en kompis. Vädigt nära oss. Bara en båttur på några minuter.
(null)

(null)

(null)

(null)
Mannen min har tagit min tröja som legat i målarlådan. Brukar bli många sådana tröjor. Den sitter bättre på honom.
(null)

(null)
Vilken båt hon fick åka med. Riktig klassiker Wästan
(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0