2018-06-04 Fast i Hissen

Inte min dag idag... lätt guppigt in till stan. Illamåendet höll i fram till lunch. Lite sallad gjorde susen. Bytte baddräkten jag köpt till lillskrutt på POP.. Kom ut med två baddräkter😌
När jag skulle hem tänkte jag gå 10 trappor ner, men tog hissen, som tvärstannade på våning 2 eller 3. Ringde på klockan i 20 minuter... trodde jag skulle svimma. Släppte man knapp klockan i hissen, slutade det att ringa. Ringde min man som förskte ringa till fastighetsbolaget, han kom inte fram.... Var god slå en 1:a för att komma till... etc. Två fantastiska människor på bottenvåningen hörde mig och försökte hjälpa. Klockan var ändå efter fem, att ingen annan hörde. Eller hade alla kollegor redan gått hem. Tänk om man blivit kvar hela natten. Tur man har en man som saknar en. Inte alla som har. Tillslut bara hoppade hissen igång. 
Tack snälla ni som väntade längst ner i trapphuset och försökte ringa fastighetsbolaget Vasakronan. Och att ni inte bara gick hem. Sådana människor skulle vi ha fler av i denna värld.

Tack för alla härliga människor som bryr sig❤️

(null)
Slussen är vacker trots ombyggnation
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
En välförtjänt glass fick jag på nåten.
(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0