2018-08-02 Frysväska

Trots att vi har Aircondition hemma, verkade min hjärna sortera bort kylväskan, som blev kvar på hallgolvet..
Tur Lillskrutt lade två smörknivar i korgen när jag köpte dricka och sallad till mig och dottern på Coop. Lillskrutts banan, dricka, melln, mellis och våra bestick låg i kylväskan. Blev en kort strandtur. 

Åkte ut till Sandarna. Låg döa fiskar längs med stranden. Jag sjönk till knäna i blåleran. Där det vanligtvis brukar vara en fin långgrund sandstrand. Men vad det var skönt att komma ut till blåsten. 
(null)
Gick lika bra att äta sallad med smörknivar.
(null)
Den stod bakom skåpen i hallen😔 nog att vi har kallt som ett kylskåp hemma. Nu har vi nedkylt golv på ett ställe. Hade fyra kylklampar i kylväskan.
(null)
Blev vatten och bröd till Lillskrutt. Hon tål ju inte ägg och mjölk. Annars hade hon fått min pasta. Tur hon fick lunch innan vi åkte. Hennes mellis som blev kvar på hallgolvet hemma.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0