2016-05-21 Min dag!


Då vart man ytterligare ett år äldre!
Mor min kom med en Prinsesstårta från Delselius.

Bankpenna i moderntappning från Ballograf, rosa såklart. Från världens bästa dotter. 










Min kära väninna känner mig innan å utan!
Chokladblomma, en påse Polly, en 70% chokladkaka, marmeladgodis, grönt the med körsbär. 















Saltskål från Gerbera.






Två fina rosa Swedish grace thekoppar till min samling, från far min.



Vegetarisk kokbok från Bonnier, från mor min.
Min kära make är för gullig. Jag önskar mig ju aldrig saker, eller jag önskar mig sådant som behöver tillverkas.. Nu hade  maken min tänkt till, det är sådant man kommer ihåg resten av sitt liv.
Lila omslagspapper. Lila tillhör inte min favorit, är tanken som räknas.

Vitt guld är min favorit, kanske inte Guld.


Hjärtat var så gulligt, kedjan var för en treåring, blir ett jättefint armband. Tanken som räknas. 









Snömelonen så himla god 










Rabarberpaj med marängtäcke.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0