2014-03-28 Påskpyssel

I fredags påskpysslade L med sina kusiner. 
 
Blev fantastiskt fina påskägg.
 
 
Den som satt och pysslade in på småtimmarna va lilla O, man blir nog aldrig för stor för lite pyssel.
 
 
 
 
Sååå fina påskägg.
 
 
 
Självklart målade även jag ett påskägg...
 
 
 
 
 
 
 
Förre året köpte jag de mesta av påskpysslet när vi vuxna skulle påskpyssla....i år kompletterade jag med två färger till. röd och svart! Allt finns på Panduro, samt leksaksaffären i Orminge Centrum  Happies http://www.happies.se/, som har allt och lite mer.. I Nacka forum gick jag in till leksaksaffären för att höra om dom hade bokmärken, dom tyckte jag skulle gå till bokaffären!
 
Blev även lite mer glitter ploppar. Dom vita och rosa hade jag sedan tidigare,,,
Tog även fram lite bokmärken...
 
 
Så här såg det ut för ett år sedan... Jag älskar att sy och pyssla, lite roligare är det när barnen pysslar, dom är så kreativa. Mitt pyssel blir lite enformigt.. rosa, vitt, grått...De viktiga är att man har kul!
 
En palett fylld med en mängd fina färger från Panduro...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0