2014-04-07 Trädgårdsslang Garden House

Hittade min rosa vattenslang Garden House från Jackie The Garden Queen... blev ingen Garden Glory för 1000lappen... Blev en Garden House som finns att köpa hos självaste Clas Ohlson i Nacka Forum... Skulle köpa present till lilla L. kanske har jag avslöjat!  Nu är det bevisat, dom har verkligen allt och lite till...
 
Dessa slangar lyste upp hela affären. för 249kr va de mina. Dessutom får man längre slang än om jag köp motsvarande Garden Glory, å två slangar... Priset t.o.m billigare än den gröna slangen! Yes äntligen.
Fanns att välja på Rosa, Vit och Svart... Blev en Rosa (såklart) och en vit.
 
Inte fel att Företaget som utvecklat produkten kommer från Örebro Sverige...
 
http://jackiehoses.com/product.html
 
 
Finns fler färger... Orange och Turkos...Även brun. Dock inte hos Clas Ohlson
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0