2013-05-12 Sjösättning

 
Idag har vi sjösatt Ockelbon...Vilket väder vi fick...dom lovade regn, men vi fick solsken..
 
 
 
 
 
Åhh.. nästan som sommar.. tänk för tre veckor sedan va de is och snö...
 
Blåste rejält på Ingarö hos Farmor och Farfar..
Tur Farmor och Farfar va hemma... annars hade det blivit en gångtur tillbaka till båtklubben... eller buss... eftersom bilen stod kvar vid båtklubben... M packar ihop båtställningen, ja snart står vi här igen och det är höst.
Nä nu skall jag inte vara sådan... först skall vi klara av sommaren..
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bild 5! Var är flytvästen. Fy skäms.

2013-05-14 @ 20:12:11
Postat av: Anonym

Under jackan, om du tittar noga. Antar att det är ett skämt och att du känner mig, eftersom jag sover med flytväst i båten, har även med mig flytväst på de stora fartygen,,, utifall det inte blir någon över till mig...., för den som känner mig, vet. Om du inte visste det innan så vet du de nu!
Kram

2013-05-16 @ 23:39:03
URL: http://tornberg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0