2013-05-11 Kullersten

Egentligen skulle vi fixat med båten... men svårt att motstå ett släp fyllt med runda stenar för 200kr...
Ingarö Mark och Väg hade jippodagar under helgen... bäst att passa på när vi ändå skall fylla ut med runda stenar framför verandan...
 
 
De va både korvgrillning och helekopterflygning....
 
 
Fick en lott på köpet av ett lass kullersten för 200kr, alla lotter hade en vinst... jag vann ett par skidglasögon.... lite lustig vinst på ett grustag.... Kanske va de årets Julklapp som blev över...Lite kul ändå... Sedan har jag även chans att vinna ett lass jord eller grus... men än har dom inte hört av sig... lika bra de. annars får vi ännu mer jobb..... Tant behöver vila...
Jag ser helt galen ut,, men de bjuder jag på....
 
Vi slogs om dom runda kullerstenarna...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0