2013-07-09 Grattis K 45 år...

Igår va vi och gratulerade K på sin födelsedag,,,45 år,,
Är så roligt att köpa presenter, jag får hoppas att hon blir glad..
Köpte en liten naggande god kanna från Swedish Grace , vit. Fyllde den med marsmallows som födelsedagsbarnet gillar. Blev två extra påsar att gotta sig med..
Gjorde även hemgjord körsbär/rabarber saft. Lite Soft nougat att pryda brickan med.
 
 
Kunde inte låta bli att köpa en Aspirin Rose, lite passande och roligt med Aspirin till en Distriktsköteska...
Istället för att köpa en bukett blommor, samma pris för en rosbuske som förhoppningsvis lever vidare.
 
Hemgjord saft på Körsbär och rabarber...
 
Rosa Mumin bricka från Ittala outlet butiken i Gustavsberg... Använde till att ställa presenterna på, därefter lite cellofanpapper runt allt..
Kunde dock inte låta bli att köpa en likadan bricka till mig....jag är en brickoman,, samlar på dessa små brickor, men bara på en av varje unik bricka. Nu har min samling utökats med ytterligare en..
Fick denna bild på SMS från födelsedagsbarnet. Ett gott tecken.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0