2013-02-10 Kommoder hos Badrumsgruppen

I lördags åkte vi förbi Badgrumsgruppen som ligger i Lännersta. Vi tittade på Kommoder... en kommod är ett tvättställ med lådor eller skåp under...
Dom hade otroligt fina miljöer...
Det blev ingen kommod, däremot köpte vi en ny toarullehållare samt en fiffig lösning till duschen...den ena får ni se nu..Toarullehållaren
 
Det blev denna rostfria enkla toarullehållaren från Beslagsboden...Nu slipper jag få rivsår på fingrarna efter varje besök! samt varje gång man bytte rulle åkte hållaren ner i kaklet... Nu åker Ikea rullen ut..
273 kr för denna.. -20% Inga taggar i änden... perfekt..
 
 
Ser ni taggarna...OK om locket varit kortare, då hade taggarna inte hackat på fingrarna..
Nu är den putsad och klar för loppis i vår.. för 10 kronor blir den din....
 
Tänk att den finns kvar på ikea.. Vi köpte vår för 11 år sedan....119 kr kostar den.. den ser precis likadan ut... Ingen produktutveckling här inte.. kanske höjer jag priset till loppisen..
 
 
Den gamla... de va inte vackert bakom ... De slipper ni se.
 
Denna Kommod vill M ha till lilla toaletten....
Denna har jag sneglat på... M vinner denna gång.. Den andra va mindre, vilket är att föredra
eftersom  lilla toaletten är liten, då menar jag liten..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0