2012-11-26 Brandsläckare Design Line

Idag har jag gjort världens kap, enligt mig iallafall;-) 
Har länge sneglat på en 2kg brandsläckare som Designtorget säljer för 599kr... Idag när jag kom hem fann jag bland ICA Maxi reklamen att dom sålde precis en sådan brandsläckare jag sneglat på ett bra tag... Men på Ica Maxi får du den för 199kr.. Jag vände direkt i dörren.. Blev även en 6kg för 299 kr... Nu har vi verkligen brandsäkrat vår fastighet;-) Dock saknar vi en brandvarnare,, kan vara bra att ha, risken är annars att vi inte får användning av Brandsläckarna;-).
 
Nu får herr M lite mer jobb när han kommer hem....en sak till på listan;-) 
Nexa Fire & Safety Design Line . ABC-pulver Brandsläckare http://www.nexa.se/Brandslaeckare.htm
 
Vita är dom såklart... lite grå text... passar perfekt till vår sjukhusliknande miljö i hemmet.. Hade inte gjort något om själva tryckmätaren haft lite rosa i sig, istället för rött. Man kan inte få allt här i livet, livet är en kompromiss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0