2011-09-17 Loppis vid fotbollsplan


Idag va de loppis på fotbollsplan i vårt område! 250kr fick jag ihop..
K hängde på, tror hon gick jämt upp:) Hon hittade både pussel, 
skottkärra och gräsklippare och lite ljushållare, hon är riktigt duktig
på att fynda.  Här beskriver hon för L hur man lägger pussel.
 
Så Här såg de ut när vi lämnade K´s hus.

Vi va ganska ensamma!

Det kom dock några till.

K fyndade rejält, en fin liten julgransgroda.

Lilla L kom förbi innan hon åkte in till stan för att hämta sitt Cubase
program som hon skall ha till ena kursen hon läser i höst på
Universitetet, lilla tjejen har blivit stor.
Men hon ville träffa K sin favorit.

Jag försökte sälja min mormors gamla smycken.
Givetvis fick K tre av örhängena. Dessa gick som smör. Örhängen för
dom som ej har hål i öronen. Kanske va de dumt, men jag är ingen
spara tjej, i och försig har jag en utklädningslåda med diverse outfit...
Men  Nu är det någon annan som har användning för dom.

Dom sålde kaniner också.. Här fångade jag K in action, hon är bra
på att spana. Tyvärr blev de ingen bild på mig, glömde ett självporträtt.



K är överlycklig över de nya fynden till hennes systersbarn, hon är snäll
tänker alltid på alla.

På väg hem, M kom och hämtade mina saker....Jag körde skrinda
istället för skottkärra,,, den sålda jag senast på loppisen:) Näää..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0