2011-09-17 Ikea


Idag åkte vi till Ikea då högskåpen inte va kompletta, själva hyllplanen
saknades.. Denna gång ville M att jag följde me och nu kunde jag inte
skylla på förkylningen... De tog dock lite längre tid när jag va me..
hittade nya ljushållare. Tur jag sålt lite på loppis idag. Gick plus minus Noll

Kunde inte bestämma mig om jag skulle ha vita eller transparanta.
Fick bli både och, kostade 99 kr för tre ljusstakar, Blomster heter
ljusstakarna. Kan annars sälja dom på loppis nästa år.
Tror ni inte att dom hade galgar på Ikea, exakt likadana, 8 st för 45kr..
jag köpte på Åhlens 10 för 99kr... Jaja, mina galgar är inte från Ikea
utan från Åhllens,, kanske samma tillverkare för dom är identiska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0