2011-09-14 Galgar


Idag köpte jag galgar från Åhlens 10st för 99 kr...blev 30 galgar..
Vita såklart... Om de fanns rosa skulle jag köpt direkt.. hade inte varit
helt fel med en liten färgklick i garderoben! Jag hade tur, de va extrapris,
annars kostade 5 galgar 59kr, sparade 19kr för 10 galgar,,Eftersom vi
skall ha så många blir det kanske en uppsättning gratis! Kanske hade de
varit billigare med galgar på Ikea, men jag gillar Åhlens. Så Åhlens fick
de bli.
Räckte inte ens till mina kläder, blir till att köpa en omgång till i morgon!
M måste ju också få galgar till sina skjortor.

Ser lite grötigt ut.. men snart får jag kanske upp garderobstomarna,
i dessa tänkte jag ha toppar, koftor, byxor mm som är vikbart och inte
behöver hänga...Ganska praktiskt med klädstång ovanpå varandra...
Tur jag inte har några galaklänningar som kräver hela längden.


I går när M var till Ikea passade han på att fylla på förrådet med
värmeljus, både vanliga och lite större. Han köpte även 30 vita plast
knoppar som jag beställt... Skall tillverka en till hängare, men denna gång
till garderoben..
Jag berättar mer sedan..

Kommentarer
Postat av: Eva

Hej!
Vilken fin garderob det blev. Var har ni köpt klädstängerna? Hur långa är de? Just dessa har jag letat efter länge utan att hitta några passande.

//Eva

Svar: Hej Eva,

Tack:) har skrivit om klädstången under rubriken med datum:
2011-09-08 med nedan text. Hoppas det kan hjälpa:) stängerna är identiska. Jag valde den billigaste, den va dessutom längst, även om vi inte behövde... Nedan är den kopierade texten:
Kvällen blev lång för M, efter Byggolé började M montera upp
de två klädstängerna... 2 meter klädstång från Habo kostade 119 kr
medan en 180 cm kostade 129kr men från Elfa... Klart man tog den
som va billigast men längst. Såg precis likadana ut..
Blev två 2 meters, får tänka ut vad vi skall göra av de 60 cm bitarna vi får över

Lycka till
//Cilla
Tornberg

2014-08-13 @ 17:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0