2009-09-30 Idol...

I kväll skjutsade jag L och hennes kompis C till kvällens Idol delfinal.. L hade vunnit 3 biljetter..
Hon frågade om jag hennes mamma ville följa med, är hon inte gullig,,, men som mamma får
man nog tänka vill hon verkligen att jag följer med:) klart det är roligare att vara utan
mamma.
L övningskörde till Idol som spelas in vid kvarnholmen i nacka, där lämnade jag två glada tjejer.
Fick ett sms efter en två minuter att hon träffat och hälsat på sin Idol Robin Bengtsson, med andra
ord är kvällen räddad! han är dock inte med i årets Idol, men förra året... L´s stora Idol för närvarande,
gå in på hennes blogg så förstår ni:)
http://mitt0liv.webblogg.se/ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0