2009-10-27 Lampor till Klädkammare & gång...

Idag slog jag till och köpte fyra lamphållare!!.
Det var först tänkt att vi skulle ha 3 st i klädkammaren.. men
kanske blir det för mycket. Det blir inte spottar.. Vi tänkte vara
lite miljösmarta. Det blev Ifö Basic Vit,, men kanske skulle jag tagit svart....
I denna lampa kan du sätta in en lågenergilampa 100w..

Den fjärde skall sitta i ingången till blivande sovrummet...Där tänkte jag ha
en glödlampa från Orrefors...Design av Ingegert Råman, det kommer bli
mycket snyggt. Kostnaden 185kr/st

Kostnaden för denna snygga glödlampa är 355kr, kanske dyrt men istället
för konst på väggen kan man ha konst i taket! Jag är ju inte så förtjust i tavlor,
är mer förtjust i föremål som är vackra att se på och inte minst användbara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0