2018-09-15 Femtio

För några veckor sedan fyllde jag i en enkät åt några  vänners dotter. Ålder skulle kryssas i, 40-50, 50-60 osv... först när jag såg 50-60 slog de mig.. oj, japp jag är femtio, men jag kunde kryssa i 40-50 yeeeee, än så länge ialla fall😌. Ändå ganska långt ner på stegen, eller högt om man vänder på steken. Nog om det!

Igår kom min väninna över med en massa presenter, så gulligt. Hade de inte behövt. Så fina saker. Tack snälla.
(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Favoritgodiset är choklad, men marmeladgodis ligger på delad plats😋
(null)

(null)
Chateau glas från Kosta Boda. Nu har vi sex stycken. Vinglas har vi 35st som vi fick när vi gifte oss. 
(null)
Massa gott the
(null)
Rosa Champange... får inte M sno om hans Prosecco tagit slut😘.

(null)

(null)
Mallar till bakning.. 
(null)
Stämplar att göra kakor med.
(null)
Inte bara bakning man kan använda dessa till. Man kan trycka kläder med dessa.
(null)
Bara min sax... är nu gömd... skall bara användas till att klippa tyg med..
(null)
Bok, blir min nattliga lektyr, kanske lättare att sova.
(null)
Mums the
(null)

(null)

(null)
En fin kudde som hennes stora systers dotter desingnat. Hon tillverkar kaffekoppar i samma mönster + en massa andra fina saker. 
http://www.floryd.se/



(null)

(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0