2018-01-27 Aldrig mer

Man skall vara trogen sin frisör.... skulle bara färga bryn och fransar, bokade tid hos en annan, eftersom min frisör endast har öppet måndag till fredag. Slutade med brännskada och brynen noppade enligt ala 50 tal, men hon glömde noppa på vissa ställe , på andra tog hon allt. Jag trodde hon skulle noppa bort alla bryn. Tillslut frågade jag vad hon höll på med. 400kr Grrrrr. 
 

Värmdö Klippotek återkommer jag aldrig till... never ever... jag uttryckligen sa att jag inte ville att de noppade mina bryn...... bara färga. 
Kommentaren från Frisördamen:  att det blir snyggare.....Mheeed. 
Brännskadan är värst, bryna växer ut. 

Måste hem och ta alovera...



(null)

(null)

(null)


(null)

(null)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0