2018-02-10 Insjön

Motion för själen. Två mil fick vi ihop på Insjön som ligger vid Velamsund i Saltsjö-Boo. 

Lite skary när mörkret föll och helt ensamma, helt tyst att bubblorna under isen gav oss lite extra fart runt banan. Vi hade både isdubbar och livlina, dessutom hade en traktor plogat isen. Kan traktorn köra då känns det rätt ok.

(null)
Tänk att jag haft mina långfärdsskridskor sedan jag var 15 år. 35 år gamla, har använts flitigt varje år.
Pjäxorna är från 1992, när vi köpte telemarkskidor. Skidorna är sålda men pjäxorna helt perfekta till långfärdsskridskorna. Behöver dock lite hjälp att snöra på mina små fossingar som annars åker ur pjäxan😌.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Härligt med en brasa efter två mila passet utan en enda paus. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0