2018-08-16 Sandhamn

Någon som haft bråttom när man diskat....igen!
Blev lunch på Sandhamn istället. Tar några minuter från vår ö, nu när det är lite med folk, är det lättare att angöra Sandhamn med egen båt, annars är det lätt att ta Waxholmsbåten från Eknö till Sandhamn, en hållplats från..



(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Promenerade runt ön efter att vi ätit lunch. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Ett dopp, ett måste. Favoritstranden.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Som M letade efter vattendunken vi tog ut i våras för att fixa vattnet och pumpen.  Alltid bra att ha en vattendunk full med vatten, utifall problem uppstår med pumpen.

(null)
Här låg min gamla Scala strandstol. Finns alltid en förklaring varför man inte hittar sakerna. Någon annan som också gillar min strandstol👍😚. Perfekt att ta med till stranden. Är 16 år sedan jag fick den i sommarpresent av min förra arbetsgivare👍. Snart nya äventyr i höst.
(null)
Den mår bäst av att få vinterförvaras i förrådet❤️. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0