208-04-30 Radiator

Nu när vi bestämt att L´s gamla sovrum skall få en balkongdörr. Behöver tänka om vart vi skall ha radiatorn. Normalt har man den under fönstret. men om man inte har något fönter utan bara en balkongdörr från golv till tak.. Finns en mängd andra lösningar, som att hänga radiatorn mitt på väggen..
 
Oj oj.. blir svårt att välja
https://www.antrax.it/en/radiators-fireplace/designer-radiators~55/round-radiator-saturn-e-moon~13
 
Saturn & Moon från Antrax .... priset står inte ens... runda former är så fint. 
En sådan månliknande skulle bli perfekt på väggen...
 
 
 
Nedan finns i vitt och bara en rundel...
 
 
https://www.design4home.se/shop/designradiator-the-brick-2602p.html
Eller varför inte lite färg, från Desig4Home. Ljustrosa hade varit perfekt.. 
En enda Brick skulle jag ha råd med... Går lös på 6253 inkl. moms.. frågan är vad andra hälfen tycker.
Jag är inte så mycket för tavlor.. Kanske detta kan locka mannen min till att det blir vår första och enda tavla i
kommande sovrummet. 
Även denna har runda former i själva rektangeln.. Kan inte bli bättre.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0