2017-10-13 Scalp Care

Beställde 1 liter vardera schampo och balsam från Ginos.se . Fick 300 ml flaskor, och en faktura på 1 liter av vardera. Hmmm

Ginos.se löste på bästa sätt. Jag fick behålla de små flaskorna som tack för besväret. Samt de skickade nya. Någonting hade gått fel i packningen. Det kallar jag service, jag kommer handla fler gånger👍

Varför scalp care anti-thinning! Inte roligt, i februari iår började jag tappa sjukt mycke hår. Mitt hår var överallt, golvet var täckt av mitt hår. Hade knappt något hår kvar. Fick tips om detta schampo av min frisör. Plus att gå till doktorn och ta lite blodprover. Men doktorn sa bara, har man en kronisk sjukdom som du så ingår det att tappa hår. Blev inget blodprov. Ska jag bli hårlös! Äh det finns värre saker. Får väl bli peruk. Jag började med schampot och balsamet, som är helt fantastiskt. Blir inte en enda tova, slipper tappa mer hår efter tvätt och borstning. Nu börjar håret växa ut. Jag håller tummarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0