2017-11-25 Övernattande gäster

Igår vaknade jag för första gången på fyrs veckor utan ont i halsen och feber. Yea, men varade kort, efter lite uteaktiviteter kom halsonda tillbaka.. grrrr. 
(null)
Fick Morgonpasset, första gången jag är ute på en vecka. Promenad vid 9 en lördagmorgon. Vi och rådjuren
(null)

(null)

(null)
Jag har inte spillt😘 haha, lite fyndigt. Själv har jag inte ätit vid tv'n sedan nya mattan kom på plats.
(null)

(null)
Fick några träningssajt som skulle lappad
(null)

(null)
Håller ett tag till. Ett par av L's tajts köpte hon till USA resan för en månad sedan, redan trasiga. Märket addidas, trodde man skulle hålla lite längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0