2017-12-12 Smålandsgran

Granen beställde jag redan i oktober från Smålandsgran.. snart levereras den till dörren, himla smidigt för den som inte tycket det är mysigt att åka iväg och välja gran. Vi hade som tradition i flera år att åka in till Kungsholmen och välja gran.. Fanns aldrig den perfekta granen, betalade över 1000 kr,, kändes inte värt. , för något som torkar efter två veckor. Inte min starka sida att hålla växter vid liv. Nu var granen över 3 meter och kungsgran.. Hos Smålandsgran är den alltid perfekt och dessutom 20% om man beställer i god tid. Inte minst får man välja dag och tid när den levereras.. Även leverans lördagar och söndagar.. Det gillar jag.
 
http://gantrack5.com/t/v/3_ODY2NTg1MjY1MQ==/ 
 
Smålandsgran erbjuder mina kompisar 20% om det är någon som glömt bort granen och inte har tid att åka och köpa..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0