2016-09-08 Vattna Pelle



I måndags cyklade vi ut till Ingarö för att vattna Pelle. Jag passade på att ta ett dopp i havet












Sjuklingen kom med bilen, det fick räcka med 2.5 mil för mig enkel tur. M däremot tog på sig pannlampan å körde genom den kolsvarta skogen hem. Vi hade inte ätit middag efter jobbet. Eftersom jag kom hem före M, gjorde jag torsk med dragonsås och potatismos. När M kom hem fick han fisk stackarn, utsvulten som han var efter ett hårt cykelpass, senaste måltiden var lunchen ... Ja ja, han lär äta gott på restaurang resten av veckan, går nog ingen nöd på honom. Medan jag äter mina tonfiskburkar med thai! Så tråkigt att äta själv...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0