2016-10-25 Rosa Curlingkängor



Rosa curlingkängor. Fanns nästan alla färger, de gröna var nästan finast. Skulle vara något för min mor som passar i grönt. L köpte ett par svarta med en gulddragkjedja. L kallar dem för tantkängor. Nu när fötterna är en aning svullna så var dessa enklast att ta sig i och ur. Numera tillhör dottern tantligan😊


Fina, dessa köpte L..

Här är mina tantcurlingkängor. Behöver nog putsas upp... Dessa håller i evigheter.. Hade ett par i början av 80 talet... Tror jag slängde dem i slutet av 90 talet.. Har hört att man kan lägga på en sula utan att det syns, hade jag vetat de hade jag nog inte slängt mina gamla tant curlingkängor...


Dessa köpte vi till L. Jag har ett par likadana men blåa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0