2016-11-18 PostNord

Årets första och sista julklapp levererad av PostNord. Även om paketet var extremt litet, innebär det inte att innehållet är mindre krossbart.
Ett kilo bly väger lika mycket som ett kilo bomull, bara det att ett kilo bomull blir extremt mycket större i omfång än ett kilo bly. En lektion för den som inte visste😘.

Sista åren har jag handlat 90 % av alla julklapparna på nätet. Himla smidigt. Nu blev det lite jobbigare.

 

Utbildning i hantering av paket, kanske vore en bra introduktion för de anställda. Eller en Julklapp.
 
Kanske är det mitt paket som kastas in.. Hämtat från Aftonbladets websida, när PostNord kastar in paketen i bilen vid Orminge Centrum! Precis där jag hämtade mina paket. Om personen hade staplat paketen i bilen då hade de sparat in på bensin, antalet anställda... fler paket i en bil..
 
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23885124.ab
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0