2016-11-01 Calici


Idag har jag tillverkat vätskeersättning.
6dl vatten, 6tsk socker, 1tsk salt. Koka upp, låt sedan svalna.
Även bra med Ramlösa naturell, innehåller en del mineraler!
L blev smittat av calici på jobbet😳. Är en epedimi på hennes arbete. Peppar peppar ta i trä,  har ännu ej blivit smittad. M är i Göteborg i veckan..





En tsk vätskeersättning åt gången... Då tar munnen upp vätskan.

Har köpt Alcogel till samtliga rum.

Ytdesinfektion har jag sedan tidigare i samtliga badrum.  Jag håller mig i andra änden av huset. Tur vi har tre badrumsutrymmen. Lisas sambo sover hemma i deras hus, utan toalett😳. Men bättre än att bli sjuk. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0