2017-05-03 Far 70 i Normandie, del 1 och 2

Finaste dottern hon kan hon. Filmkameran har hon med sig lite här och var. Har man tur fastnar man på film. Filmerna hittade jag på finaste dotterns blogg.
 
Här kommer filmerna från förra årets Frankrike resa för att fira min fars 70 års dag i Normandie.
Jag såg till att vi firade ordentligt på självaste D-day i Normandie. Tror det uppskattades av far min. Han gick som på moln.
Inte första och inte sista gången vi åker dit... Tar inte många timmar från Paris. Någon gång har vi åkt över dan för att äta lunch i Honfleur,, såååå himla mysigt. Frankrike är mitt favoritland.
Vi började och avslutade resan hemma hos världens bästa moster strax utanför Paris. Inte att glömma årliga bilkörningen genom Paris, så mysigt att köra bil genom Paris gator. 
 
Klicka på pilen för att se filmerna... 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0