2016-05-05 Bojbyte!



Vi behövde byta ut vår boj som vi har vid Farmor och Farfars brygga..

Hörde att grannen också tyckte han behövde en ny boj. Han flyttade bojen som M's systers man U gjutit och fixat.


Nu ligger den en bra bit bort . Han måste ha slitit för att flytta runt bojen. Hur tänkte han. Trodde han att sin boj slitit sig och flutit runt farmor och farfars grannars boj 🙃. Han kom på någon dag senare att det kanske inte var hans boj... 














Jobba på,, bättre än roddmaskinen på gymmet.



Jaja, jag ska hjälpa dig..



Smart karl jag har...


Första fotdoppet. Brrr.


Medan mannen min slet med bojbyte,


Passade jag och Hugo på att sola.







Rosa boj








Pelle ser ut att trivas i Farmor och Farfars nya lounge möbler..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0